Close

💻IT АУТСОРСИНГ,
ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА

outsourcing

Що таке IT-аутсорсинг?

ІТ-аутсорсинг (з англ. outsourcing) – це технічне обслуговування і адміністрування в сфері інформаційних технологій з залученням віддалених (позаштатних) спеціалістів, котрі спеціалізуються на ІТ. Ми надаємо тільки фахову комп’ютерну допомогу і професійну технічну підтримку (Customer Technical Support, Help/Service Desk) – як індивідуально для приватних осіб, так і для малого та середнього бізнесу. 

У своїй роботі ми повністю відповідаємо світовим вимогам згідно принципів ITIL (IT Infrastructure Library). 

Працівники KR. Laboratories здобули відповідну технічну освіту та пройшли сертифікацію з правом працювати за фахом. Нижче, можна ознайомитися з деякими документами та посвідченнями:

Встановлення ОС і ПЗ

Комплексна оптимізація та встановлення операційних систем, інсталяція і налаштування програмного забезпечення

Системне адміністрування

Адміністрування комп'ютеризованих систем, веб-серверів і робочих станцій

IT послуги

Діагностика і налаштування ПК

Сервісне обслуговування комп'ютеризованих систем

Наші переваги

Якість

Ми не надаємо швидких безоплатних одноразових послуг чи консультацій. Наша компанія надає комплексні послуги з обслуговування комп'ютеризованих систем. Усі роботи надаються вчасно та якісно з відповідною гарантією. Ми завжди доступні 24/7 і націлені на тривалу співпрацю.

Ціна

Ми не намагаємося спокусити клієнтів низькими цінами, натомість використовуємо чітку і прозору середньоринкову ціну - оплата тільки по факту виконаних робіт. А перед початком надаємо чек-ліст із вказаною кінцевою вартістю. Лише після повного ознайомлення та особистої згоди клієнта, приступаємо до робіт.

Результат

Кожен наш спеціаліст є дипломованим та сертифікованим згідно стандартів. Ми використовуємо ліцензійне, OpenSource програмне забезпечення й намагаємося чесно, з максимальною відповідальністю надати послуги. У разі виникнення питань чи проблем - завжди готові безкоштовно додатково проконсультувати.

Найпоширеніші запитання

Так, ми надаємо ІТ-сервіс з гарантією. Клієнт на протязі 3-х днів після здачі замовлення в експлуатацію повинен ретельно все перевірити і у разі неполадок зробити запит у наш сервіс та викликати технічну групу. Наші спеціалісти безкоштовно перевірять всі налаштування та конфігурацію пристрою/програмного продукту, продіагностують його. А у випадку, якщо користувач звернувся після 3-х днів з моменту здачі замовлення в експлуатацію – ми проведемо базову діагностику. Якщо вона покаже, що користувач самотужки вніс зміни та порушив роботу пристрою/програмного продукту – доведеться оплатити надання послуг. Якщо замовник є постійним клієнтом – надається знижка.

Так. Однією із наших переваг є якісний та надійний аутсорсинг. Деякі із наших послуг ми надаємо повністю віддалено, наприклад: адміністрування операційних систем та інтернет-мереж, налаштування серверів та CRM систем, розгортання хмарної інфраструктури, встановлення і настройка програмного забезпечення та багато інших. Для цього ми застосовуємо сучасні технології та програмні рішення. Наприклад: TeamViewer, RPC, SSH, Hyper-V, KVM, VMware, Virtual Box тощо. Все, що для цього потрібно – це хороше і надійне швидкісне інтернет-з’єднання. Також ми віддалено консультуємо та координуємо з допомогою демонстрації дисплею у Skype чи Viber, або по через аудіозв’язок засобами інтернет-телефонії: BIP, Whatsapp, Facebook Messenger.

Ми не позиціонуємо себе як компанія, яка займається ремонтом мобільних телефонів чи інших телекомунікаційних пристроїв радіозв’язку. Такі послуги входять в спектр чітко спрямованих компаній, яких на ринку достатньо багато і які займаються виключно обслуговуванням мобільних пристроїв.  Попри те, якщо у вас кишеньковий ПК, планшет або новітня модель смартфону (iPhone, Huawei, Google Pixel, Nexus та ін.), ми залюбки надамо свої послуги, адже тип та архітектура сучасних смартфонів мало чим відрізняється від сучасних портативних комп’ютерів. Однак, все-таки нашою основною сферою діяльності  були і є – комп’ютеризовані та інформаційні системи, й ми намагаємося притримуватися цього вектора.

Оформити заявку

Залиште заявку на технічне обслуговування прямо зараз та отримайте безкоштовну консультацію від нашого менеджера:

(097) 725-5288

Ми доступні щоденно з 10:00 – 19:00

Email: support@krashlab.com.ua

Ми перезвонимо!

Вкажіть, будь-ласка, контактний номер телефону. Наш менеджер зв’яжеться з Вами протягом однієї хвилини!